Welcome HTML

ENTER

KL Gangster DVDRip


Downoad Link :

Part 1
Part 2

KL Gangster tells the tale of two brothers who get involved in the world of gangsterism. The older brother Malek (Aaron Aziz) was imprisoned for five years after being betrayed by his own gang which was started by Shark (Syamsul), the step brother of the most influential gangster in Kuala Lumpur, King (Ridzuan Hashim). Malek who leads a normal life after being released, is pulled back into the world he left behind after all those years. Especially since his younger brother Jai (Adyputra) is influenced by the gangsters and decides to work for Shark bringing everything down in chaos.

KL Gangster mengisahkan seorang gangster yang dipenjarakan. Selepas keluar penjara, dia ingin membina hidup baru tetapi tersepit apabila kumpulan gangster kembali mengejarnya. Sama ada kembali ke pangkal jalan mahupun terus dengan kumpulan yang pernah menghancurkan hidupnya, semua akan jadi paparan filem KL Gangster.

Anak Kartika Dewi Dijumpai Lemas



SUNGAI SIPUT – Mayat anak sulung bekas model sambilan Kartika Sari Dewi yang dilapor hilang dua hari lepas, ditemui terapung di Sungai Perak di sini awal hari ini.

Ketua Polis Daerah Sungai Siput Supt Azman Salim berkata mayat Muhammad Azfar Mohamad Afandi, 9, ditemui pasukan mencari dan menyelamat pada pukul 1 pagi tadi, kira kira satu kilometer dari tempat mangsa dipercayai terjatuh.

Mayat kanak-kanak itu dihantar ke Hospital Sungai Siput untuk bedah siasat dan dijangka dituntut keluarganya tengahari ini untuk dikebumikan di Kampung Jawang, Karai dekat sini, katanya ketika dihubungi.

Azman berkata kanak-kanak itu disedari hilang oleh keluarganya pada pukul 12 tengah hari Jumaat lepas, ketika tinggal di inap desa milik keluarga mereka di sini yang terletak berhampiran sungai tersebut.

Gerakan mencari dengan bantuan pasukan Bomba dan Penyelamat, Jabatan Pertahanan Awam (JPAM), Rela dan penduduk kampung dilakukan sejurus menerima laporan kehilangannya, kata beliau. – BERNAMA

KLPac Open Day 2011

KLPac Open Day is back!!!

It's gonna be an all-day-long arts festival organised by klpac.

The hugely popular klpac Open Day returns after a one-year hiatus!
...The very first Open Day took place in 2008 and it was an absolute hit, attracting some 6000 people. The following year, the event grew bigger, attracting close to 7000 people and pooled together some 500 artistes from the industry and volunteers with 80 different activities.

"What is klpac Open Day all about?"

First of all, it is FREE for all to participate & all to attend.
Every activities on that day itself will be FREE of charge, isn't that awesome?

It's not just performances but also guided tours around the grounds, demonstrations, workshops, talks, open rehearsals, exhibition, and even film screenings.

Not to worry of age limit!! There are activities for adults as well as children. So just come with your open heart...

It'll be a good chance to sample all that the local arts scene can offer and experience first hand all the different genres of arts from traditional to contemporary.

Mark your calendars and don’t miss klpac Open Day 2011!


Time : Sunday, January 23 · 10:00am - 5:00pm
Location : Sentul Park, Jalan Strachan (off Jalan Ipoh) Kuala Lumpur, Malaysia
Ticket Price : Free Of Charge
Created By : Fynn Jamal
Details : http://www.facebook.com/event.php?eid=160819900631492

Programme:
...
[Workshop]

Bollywood Dance Workshop by Shobana Sahajananan / Come "Lex" Dance by Lakshman Balakrishnan / Speech & Drama Makeover by Mark Beau / How to Use Drama in Your Classroom by Mark Beau (for teachers) / Mime Workshop by Tronoh Theatre Shop / Hip Hop Dance Workshop by Caprice Fong / The EXTREME! Walking Theatre Textbook by Kelvin Wong (16 years old and above only) / The EXTREME Actors' Workout by Kelvin Wong (16 years old and above only) / Indian Classical Dance Workshop by Asthana Arts / Kelas Swing Agogo by KL Swing / Flamenco Dance Workshop by Kayla / Prevent Backpain with Good Posture by David Lim / Contact Improvisation Dance Workshop by Contact Improv KL / Script Analysis Workshop by Marvin Wong / Standup Comedy Workshop by Monti & Logi / Storyteller Chair by Ines Irdayanty (7 to 12 years old only) / YCOM Standup Comedy Workshop / Gamelan Introductory Workshop by Ezanin Mazlan / Cantonese Opera Workshop by Mdm Kam Sin Kiew/ A British Perspective of British Theatre Craft by Charles Donnelly (jointly presented by The Actors Studio & British Council & so on.

[Music Performances]

AkashA / Ariff Akhir / Ariz / Auburn / Caipifruta / Dewangga Sakti / Fall On One / Fynn Jamal / Goh Lee Kwang / Ian Chow / IskanTheGreat / klpac Orchestra / klpac Symphonic Band (ensemble) / Liyana Fizi / Markiza & Peter Hassan & Wong / Michael Chen / Min’z / Poet Stories / Rashdan Harith / Rendra Zawawi / RevuForte / Rosevelt / S.C.A.M. / Silent Scenery / Sofa Session / stringthesizers / Tashya's Ink / The Kuala Lumpur Children’s Choir / Tony Leo / Wong Siew Jye / Young Choral Academy / Young KL Singers / Zest Ensemble

[Theatre & Dance]

Green & White by Nyoba Kan
Jom Dance by Lex Lakshman Balakrishnan
Balinese Dance by Max Roswell
Through the Looking Glass by Balletbase (Bilqis Hijjas + Ng Bee Bee)
Jaz Dance Medley + “Smile” by ACTS of Performing Arts
The Flashmob aka Lindy Bomb by KL Swing
Flamenco Dance by Kayla
Projek Disko Baldi & Galah Panjang by Playground Productions
Mime by The Qum Actors
Standup Comedy by YCOM
Standup Comedy in Chinese by Joker Duo
Saudara Baru Preview by Serious Comedy Studio
Improv Comedy by AI:IA
Script Reading by EMP
Waiter, there’s gut in my soup Theatre Experience by Chris Ling & Jit Yang
Seven Floors (Dino Buzatti) by Chris Ling
INDICINELIVE! Sketch Comedy (contain mature content) by Kelvin Wong
Gao Xing Jian’s The Other Shore by Kimmy Kiew & Chung Hwa High School
Human Sculpture by Hearts Towards the Sun Theatre
Improv by the Lake by David Lim &Aidira Khaidir



[Indie Film screening]
HerStory Film & Forum:
Spirited Crystal Woo & A.A.Lee
Happy Message by Mien.Ly & Ruby
Still by Mislina Mustaffa & Julya Oui
Creatures by Bernice Chauly & Nadira Ilana
Sangkar by Sharifah Amani & Susan Bansin


[Malaysian Shorts]
Lucky Shots by Khairil M. Bahar
2 Guys, 2 Girls & A Beat Up Car by Mien.Ly
Baby The Rain Will Fall by Adrian Loh
Invigilatator by Manesh Nesaratnam
Unsecured Loan 1 & 2 by Juliane Block
Teddy & I by Zahir Omar
Moving On by Michael Chen
The Aquarium by Michael Chen
7 Squared by Law Gwo Yunn
Wolf by Anrie Too

Full length film: Gedebe by Rumah Anak Teater

[Others]
Drum jamming by Drumclix, Afro Sahara & Drum Simfoni
Arts and Crafts Market
Live Painting by Marta
Treasure Hunt (recommended for 12 years old and above)
Kelab Shashin Costume Photography
Journey Through the Years: Performing arts T-shirt display
klpac’s Job Portrait Exhibition
Switch On Sound Installation by Annabelle Ng & Goh Lee KWang
State of the Art Forum by Melissa Teoh, Ayam Fared & U-EN Ng

Moderated by: Redza Minhat

Click the link here for klpac Open Day schedule.

Syeera Sanders

Syeera Sanders. Kau orang kenal ? Dunia sudah maju, kalau tak tahu, sila ringankan jari jemari tekan kekibod kata kekunci "Syeera Sanders" pada Professor Google. Banyak hit akan keluar tentang beliau. Si cilik ini menetap di negara Brunei. Setelah sesi soal siasat aku jalankan pada dia di Twitter suatu hari dulu. Beliau sebenarnya adalah seorang warga Malaysia. Berasal daripada negeri Melaka cukup membanggakan aku. Masih ada rakyat Malaysia yang berbakat macam dia. Bukan aku minat sebab dia perempuan, bukan sebab aku lelaki. Tetapi sebab dia pengubah lagu serta seorang penyanyi yang mantap. Lagi hebat dan bagus daripada artis realiti TV.

Sumpah aku tak tipu. Bongok aku lihat artis realiti TV dengan gelagat mereka, padahal tak punya apa apa nak dibanggakan pada mereka. Ini lagi bagus daripada mereka. Tulis sendiri, ubah melodi, lontar suara depan layar kaca. Walau dia berprofil rendah, aku lebih anggap Sanders lagi tinggi daripada artis yang lain. Suara sumpah sedap. Strumming gitar sangat mantap. Even bukan main lagu laju atau laju happy, genre Sanders lebih pada melodrama yang bermain dengan kata kata. Thumbs up !



Youtube Channel Syeera Sanders (mosterbabe12)


Tekan s i n i untuk download lagu Syeera Sanders.

Facebook Will End On March 15th!

PALO ALTO, CA –Mark Zuckerberg announced that Facebook will be shut down in March. Managing the site has become too stressful.

“Facebook has gotten out of control,” said Zuckerberg in a press conference outside his Palo Alto office, “and the stress of managing this company has ruined my life. I need to put an end to all the madness.”

Zuckerberg went on to explain that starting March 15th, users will no longer be able to access their Facebook accounts.


“After March 15th the whole website shuts down,” said Avrat Humarthi, Vice President of Technical Affairs at Facebook. “So if you ever want to see your pictures again, I recommend you take them off the internet. You won’t be able to get them back once Facebook goes out of business.”

Zuckerberg said that the decision to shut down Facebook was difficult, but that he does not think people will be upset.

“I personally don’t think it’s a big deal,” he said in a private phone interview. “And to be honest, I think it’s for the better. Without Facebook, people will have to go outside and make real friends. That’s always a good thing.”

Some Facebook users were furious upon hearing the shocking news.

“What am I going to do without Facebook?” said Denise Bradshaw, a high school student from Indiana. “My life revolves around it. I’m on Facebook at least 10 hours a day. Now what am I going to do with all that free time?”

However, parents across the country have been experiencing a long anticipated sense of relief.

“I’m glad the Facebook nightmare is over,” said Jon Guttari, a single parent from Detroit. “Now my teenager’s face won’t be glued to a computer screen all day. Maybe I can even have a conversation with her.”

Those in the financial circuit are criticizing Zuckerberg for walking away from a multibillion dollar franchise. Facebook is currently ranked as one of the wealthiest businesses in the world, with economists estimating its value at around 7.9 billion.

But Zuckerberg remains unruffled by these accusations. He says he will stand by his decision to give Facebook the axe.

“I don’t care about the money,” said Zuckerberg. “I just want my old life back.”

The Facebook Corporation suggests that users remove all of their personal information from the website before March 15th. After that date, all photos, notes, links, and videos will be permanently erased.

25 Tentang Aku

Tagged oleh cik Nabila Lukman :


1) DSLR
Aku minat dan akan gembira bila dengar,baca,lihat tentang DSLR. Digital Single Lens Reflex nama panjangnya dan akan aku ingat sampai aku tua nanti. Aku banyak belajar daripadanya dan pengalaman memang indah sepanjang dengannya.

2) Bundle
Aku bukan kerabat diraja atau kerabat orang atasan. Aku cuma manusia biasa yang lahir untuk melihat dunia. Aku pengguna barangan bundle yang tegar. Murah tak bermaksud buruk buat aku, dan yang mahal tak beerti cantik di mata aku. Bagi aku, naluri hati memutuskan samada ia cantik atau buruk.

3) Internet
Dunia luar hubungkan aku dan manusia lain. Dunia luar juga yang ajar aku erti hidup. Aku kenal cinta juga melalui dunia luar tanpa sempadan, tak kira lah ia nya talian tetap ataupun jalur lebar. Dunia luar tetap terhubung, melainkan tidak, aku buntu.

4) No-Stoking
Aku bukan pemakai stoking yang baik. Aku gagal menjadi pemakai stoking dan mendidik diri aku untuk memakai stoking ketika melangkah bersama sepatu. Mungkin itu jijik bagi kamu, tapi ia selesa bagi aku.

5) Saiz S
Saiz menjadi benda paling aku benci. Kalau mencari, aku pasti pilih yang terawal bukan terlambat. Kerna saiz aku susah bertahan lama. Persaingan perlu aku harungi !

6) Rokok
Aku benci rokok. Aku benci perokok. Aku janji, aku tak akan merokok. Merokok membahayakan kesihatan. Rokok bunuh ayah aku! Aku benci rokok!

7) Only Jeans,No Track Suit
Aku dari kecil, sampai kini, itu resam aku, bukan trend, tapi kebiasaan. Takkan ku langgar resam ini.

8) Goodnight
Aku nak sangat ada ramai orang ucap selamat malam setiap hari untuk aku. Tak kisah dia siapa. Aku teringin.

9) Downloader
Muat turun itu hobi aku, kalau nak minta tolong pun aku rela. Benda senang,bukan susah mana pun.

10) 45KG
Berat aku, tak pernah lepas angka ini. Jangan terkejut.

11) Putih
Warna paling aku sayang,bukan setakat suka suka jek, siap sayang lagi.

12) Kemas
Aku tak suka tempat bersepah, aku nak kemas jek, kalau bilik kawan kawan aku, aku yang kemas, sebab serabut tengok bersepah.

13) Rabun
Mata aku menghadapi kesukaran dalam melihat,sejak aku darjah 3. Mula pakai kaca mata di awal sekolah rendah.

14) Bulat
Bentuk yang paling aku gemar. Ada sebab tersendiri. Rahsia kita kita aje.

15) Cincin
Aku tak biasa kalau tak ada cincin dekat jari manis kiri aku ni. Tak tahu kenapa.

16) Jagung
Aku suka suka suka suka sangat sangat sangat,tak kisah lah jagung dalam cawan ke, jagung bakar ke, jagung rebus ke. Semua aku layan.

17) Rare
Aku pengumpul barangan yang rare. Sebab aku tak suka ada benda yang sama dengan orang lain. Aku nak aku seorang je yang ada.

18) Tumbuk
Aku pernah tumbuk mata kawan sekelas sekolah agama aku, dengan alasan si mangkuk durjana tu hulurkan stoking bacin dia ke hidung aku. Memang nak kena. Amek sebijik, aku ikhlas.

19) Perempuan
Selama 20 tahun hidup bergelar lelaki, dalam hubungan, aku yang di tendang perempuan, bukan aku.

20) Lolipop
Aku suka makan lolipop sebab dia manis. Sebab menarik dan aku suka kan nya. Itu saja.

21) Ikan
Aku tak makan ikan, kalau ada pilihan makanan ikan dan ayam, aku akan pilih ayam. Kalau takde pilihan, aku tak makan.

22) Kokurikulum
Untuk pengetahuan anda semua, aku tak pernah datang aktiviti kokurikulum di sekolah menengah, aku tak aktif senang cakap. Malas. Budak sekolah aku semua kerek.

23) First Kiss
Sudah. Tak boleh cakap!

24) Sejuk
Aku tak tahan sejuk dan benci tempat sejuk. Memang tak boleh study luar negara macam ni. Dalam negara sudah.

25) Sensitif
Sangat sensitif dan cepat terasa.

Desktop Screenshot

Click The Image For Better View :





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*For Admin Only*

Photography's Page

Followers

Facebook

Twitter

There was an error in this gadget

Recent Post

Listen To


Link Exchange

Popular Posts